Image default
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το φαινόμενο του shrinkflation: Λιγότερο προϊόν αλλά στην ίδια τιμή

Από το ψωμί τοστ μέχρι τις μπάρες σοκολάτας, οι εταιρείες κρύβουν το αυξανόμενο κόστος, λόγω πληθωριστικών πιέσεων, μειώνοντας το μέγεθος σε πολλά καθημερινά προϊόντα


Μετάβαση στην Πηγή
Author: Οικονομικός Ταχυδρόμος Παναγιώτης Σωτήρης

Σχετικές αναρτήσεις

Προσωρινή Συνεισφορά Αλληλεγγύης: Στη Βουλή τροπολογία για την έκτακτη εισφορά στα διυλιστήρια

admin

Ανασφάλιστα οχήματα: Πώς θα γίνονται οι διασταυρώσεις – Τα πρόστιμα

admin

ΤτΕ: Αμετάβλητη η ζήτηση για στεγαστικά και δάνεια επιχειρήσεων

admin
Translate »