Image default
ΒΙΝΤΕΟΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες λόγω της ακρίβειας – 8 στους 10 ανέβαλαν αγορές σε προσωπικά αντικείμενα

Οι καταναλωτές αναζητούν τις προσφορές σε είδη ένδυσης και υπόδησης, κάνουν συστηματική έρευνα αγοράς και παρόλα αυτά χρειάζεται να το σκεφτούν καλά πριν αποφασίσουν να προχωρήσουν στην αγορά τους.

Οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν αλλάξει και πλέον οι αγορές γίνονται με ιεραρχία των αναγκών. Είδη ένδυσης και υπόδησης αλλά και σπιτιού έμειναν στην άκρη προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες σε βασικά είδη.

Προτεραιότητα έχουν τα τρόφιμα και ακολουθεί η κάλυψη των ενεργειακών αναγκών.

Έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών δείχνει ότι:

Οι 8 στους 10 καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις.

Οι 8 στους 10 έχουν αναβάλλει αγορές σε προσωπικά αντικείμενα.

Οι 7 στους 10 αγοράζουν φθηνότερες ετικέτες προϊόντων.

Οι 2 στους 3 έχουν μειώσει την κατανάλωση ρεύματος και τις αγορές τροφίμων.

Σύμφωνα με την έρευνα βασικό κριτήριο αγοράς σε ποσοστό 62% είναι η αγορά τροφίμων και μόνο, με την πλειοψηφία των καταναλωτών να εμπιστεύεται τα σουπερμάρκετ ότι δεν θα υπάρξουν ελλείψεις προϊόντων και παράλληλα παρουσιάζεται μικρή κάμψη στις συστηματικές ηλεκτρονικές αγορές.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΕΛΕΝΗ ΚΑΜΠΑΚΗ

www.ertnews.gr


Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΜαρία Καλτσίδη

Σχετικές αναρτήσεις

Το ΑΠΘ στο… διάστημα – Η ομάδα ΒΕΑΜ στο διαστημικό κέντρο της Σουηδίας

admin

Η κλιματική κρίση απειλεί τις καλλιέργειες σε όλη την Ευρώπη – Νέα προβλήματα φέρνει η παρατεταμένη καλοκαιρία

admin

Επικίνδυνος για τις ευάλωτες ομάδες ο συνδυασμός αφρικανικής σκόνης και υψηλών θερμοκρασιών

admin
Translate »
×