Ευθύνες σε σταθμάρχες και μηχανοδηγό ρίχνει ο Επιθεωρητής για τα Τέμπη
Η συζήτηση για το πώς έγινε το δυστύχημα τη νύχτα της Τρίτης 28ης Φεβρουαρίου, συνεχίζεται και εκτός από τον μοιραίο σταθμάρχη, στο κάδρο μπαίνουν ο επιθεωρητής που τον τοποθέτησε στην καίρια θέση και ο απογευματινός σταθμάρχης, με φόντο τις πληροφορίες ότι αναμένονται διώξεις εις βάρος ακόμη τριών προσώπων για ίδια ή «συναφή αδικήματα”.
Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που είχε βγάλει τις βάρδιες των σταθμαρχών στη Λάρισα έδωσε τη δική του εκδοχή για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Ενώπιον της ανακρίτριας, ο επιθεωρητής έβαλε στο «κάδρο» των ευθυνών τους δύο σταθμάρχες αλλά και τον μηχανοδηγό του Intercity 62. Πρόκειται για τον επιθεωρητή, ο οποίος αμέσως μετά την τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων και ενώ οι διασώστες ανέσυραν σορούς, πήγε στο νοσοκομείο του Βόλου και πήρε αναρρωτική άδεια για ένα μήνα, καθώς ανέφερε πως είχε πρόβλημα με τη μέση του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επιθεωρητής έριξε τις ευθύνες στο σταθμάρχη που είχε βάρδια, στο 2ο σταθμάρχη που φέρεται να έφυγε νωρίτερα, αλλά και στο μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας. Ο επιθεωρητής φέρεται να είπε πως ο εμπειρότερος σταθμάρχης που φέρεται να έφυγε νωρίτερα, την ημέρα της σύγκρουσης ήταν πρωινός αλλά είχε αλλάξει βάρδια.
Παράλληλα άφησε αιχμές και για τον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας, καθώς είπε ότι «ο μηχανοδηγός, σίγουρα αντιλήφθηκε ότι ήρθε στη γραμμή καθόδου και θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί δεν πήρε το υπόδειγμα 1001. Ο συγκεκριμένος οδηγός το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν εργαζόταν στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και επανήλθε πρόσφατα».
Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ είπε σύμφωνα με πληροφορίες στην κατάθεσή του πως «στις 23.44 στις 28-02-2023 πληροφορήθηκα από τον ρυθμιστή κυκλοφορίας για το ατύχημα. Πήρα τηλέφωνο τον Σ., που ήξερα ότι είχε βάρδια μόνος του εκείνη την ώρα και στη συνέχεια μίλησα με τον Π. που ήξερα ότι είχε βάρδια μέχρι τις 23.00. Ο Π. μου απάντησε ότι παρέδωσε κανονικά. Να σημειώσω ότι με βάση το πρόγραμμα της συγκεκριμένης ημέρας ο Π. είχε πρωινή βάρδια αλλά άλλαξε τη βάρδια του και έπρεπε να εργαστεί από τις 14.00-23.00. Όταν στις 01:15 συνάντησα τον Σ. τον ρώτησα γιατί έμεινε μόνος του ενώ υπήρχε σταθμάρχης μου απάντησε ότι ο Π. παρέδωσε σε αυτόν και έφυγε γύρω στις 21.45-21.50». Νωρίτερα – όπως επεσήμανε- είχε φύγει και σταθμάρχης που εργαζόταν ως ενισχυτικός μέχρι τις 23.00.
Όπως ισχυρίζεται ο επιθεωρητής, εάν ο εμπειρότερος των σταθμαρχών δεν είχε εγκαταλείψει το πόστο του πριν τελειώσει η βάρδιά του θα μπορούσε να έχει προλάβει τις τραγικές εξελίξεις. «Τον Π τον ξαναρώτησα τι ώρα έφυγε και αυτός μου απάντησε ότι αυτός παρέδωσε κανονικά δίχως να προσδιορίσει το ακριβές χρονικό σημείο. Θεωρώ ότι αν ο Π. εξασφάλιζε έστω την αμαξοστοιχία 2597 (ο προαστιακός που έφτανε από Θεσσαλονίκη στη Λάρισα και ζητήθηκε από τον μηχανοδηγό να κάνει όπισθεν) ίσως να είχε αποφευχθεί το ατύχημα» φέρεται να έχει πει ο επιθεωρητής.
Σήμερα στις 11:00 συνεδριάζει το Υπουργικό Συμβούλιο
Απίστευτο κι όμως… ΕΛΛΗΝΙΚΟ – Κάλεσαν τον Μ. Γλέζο σε συνέδριο!
Η Ελλάδα πρωταθήτρια στην ανάπτυξη της Ευρωζώνης – Στο 5,2% η ανάπτυξη σύμφωνα με τη Eurostat
The post Ευθύνες σε σταθμάρχες και μηχανοδηγό ρίχνει ο Επιθεωρητής για τα Τέμπη appeared first on KalimeraEllada.gr.
Μετάβαση στην Πηγή
Author: Kalimera_Ellada