Ενα νέο βιβλίο καταρρίπτει μύθους και ψέματα για την γαστρονομική παράδοση των Ιταλών. Πολλά πιάτα, όπως η πίτσα και η καρμπονάρα, για τα οποία υπερηφανεύονται δεν είναι παρά αποτέλεσμα επιτυχημένου μάρκετινγκ των τελευταίων 50 χρόνων

The post Η ιταλική κουζίνα δεν υπάρχει, τα περισσότερα είναι μάρκετινγκ appeared first on Protagon.gr.

.
.

Μετάβαση στην Πηγή
Author: PROTAGON Κική Τριανταφύλλη

Σχετικές αναρτήσεις

ΚΥΣΕΑ: Εγκρίθηκε η προμήθεια πυραύλων για τα συστήματα RAM των πυραυλακάτων Super Vita

admin

Παιδικές Κατασκηνώσεις ΔΥΠΑ: Ποιους και πόσους αφορά, ξεκίνησαν οι αιτήσεις

admin

Τράπεζα Πειραιώς: Πληρωμές επιδοτήσεων ύψους €762 εκατ. σε δικαιούχους αγρότες

admin
Translate »