Η τιμή το σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο για τους Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με νέα έρευνα
Η αύξηση του πληθωρισμού ασκεί αδιαμφισβήτητα τεράστια πίεση στην αγοραστική δύναμη, αλλά και στην ψυχολογία των Ελλήνων καταναλωτών, όπως αποτυπώνει η έρευνα «Future Consumer Index Ελλάδα 2022». Η έρευνα διεξήχθη, με τη συνεργασία της MRB, σε δείγμα 500 Ελλήνων καταναλωτών, μεταξύ 28 Απριλίου και 5 Μαΐου 2022 και εντάσσεται στην ευρύτερη παγκόσμια έρευνα της ΕΥ, […]
Η τιμή το σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο για τους Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με νέα έρευνα – newsbreak
Μετάβαση στην Πηγή
Author: NEWSBREAKΙωάννα Τ.
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0