ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Καρδίτσα: Απολογήθηκε η υπάλληλος του Κ.Υ. Παλαμά για τα πλαστά πιστοποιητικά

Στην Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Βόρειας Ελλάδας έδωσε εξηγήσεις η υπάλληλος του Κέντρου Υγείας Παλαμά η οποία ελέγχεται για την έκδοση εικονικών πιστοποιητικών εμβολιασμού. Η 44χρονη ομολόγησε την έκδοση των πιστοποιητικών, υποστηρίζοντας ότι αφορούσαν συγγενείς και φίλους της.

Ρεπορτάζ Κ. Καντούρης

www.ertnews.gr


Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΒασίλης Καραμπάσης

Update cookies preferences