Site icon ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247 – EIDISIS 247

Μιχάλης Τρεμόπουλος – κοροναϊός: Έμεινε στη ΜΕΘ 64 ημέρες – «Έχασα 25 κιλά»

Ο Μιχάλης Τρεμόπουλος νόσησε από τον ιό στην αρχές Απριλίου και έμεινε σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας για 64 ημέρες ενώ για 32 ημέρες ήταν διασωληνωμένος


Μετάβαση στην Πηγή
Author: TO BHMA

Exit mobile version