ΕΛΛΑΔΑ

Μοιρασμένη η εμπορική κίνηση σε e-shop και φυσικά καταστήματα μετά την πανδημία

Την εκτίμηση ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης και να αναβαθμίσουν την εμπειρία του πελάτη, τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και στα online κανάλια έκανε ο Θάνος Μαύρος Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες ΕΥ Ελλάδος, Επικεφαλής Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων και Λιανεμπορίου της EY στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Παράλληλα, και σε συνεργασία με τις εταιρείες […]

Μοιρασμένη η εμπορική κίνηση σε e-shop και φυσικά καταστήματα μετά την πανδημίαnewsbreak


Μετάβαση στην Πηγή
Author: NEWSBREAKΙωάννα Τ.

You may also like

More in:ΕΛΛΑΔΑ

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *