ΕΛΛΑΔΑ

Νοσοκομείο Βόλου: Τέσσερις οι διασωληνωμένοι εκτός ΜΕΘ – Δύο θάνατοι

Σε μια ακόμη εφημερία τα πράγματα ήταν δύσκολα στο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου, στο οποίο συνολικά νοσηλεύονται 105 ασθενείς με κορωνοϊό. Οι γιατροί έκαναν χθες 16 εισαγωγές, ενώ είχαμε και δύο θανάτους λόγω επιπλοκών του κορωνοϊού. Δύο άνθρωποι 87 και 78 ετών υπέκυψαν, έχοντας υποκείμενα νοσήματα που επιβάρυναν ακόμα περισσότερο την κατάστασή τους. Σε ότι αφορά […]

Νοσοκομείο Βόλου: Τέσσερις οι διασωληνωμένοι εκτός ΜΕΘ – Δύο θάνατοιnewsbreak


Μετάβαση στην Πηγή
Author: NEWSBREAKΙωάννα

Update cookies preferences