Πρόστιμο 390 εκατ. ευρώ στη Meta για τις εξατομικευμένες διαφημίσεις σε Facebook και Instagram

Για μια «μεγάλη ήττα» της εταιρείας του Μαρκ Ζούκερμπεργκ έκαναν λόγο οι New York Times. Οι ρυθμιστικές Αρχές έκριναν η Meta έχει αναγκάσει τους χρήστες της να συμφωνήσουν σε εξατομικευμένες διαφημίσεις παραβιάζοντας όμως έτσι τους ευρωπαϊκούς κανόνες για την προστασία δεδομένων
The post Πρόστιμο 390 εκατ. ευρώ στη Meta για τις εξατομικευμένες διαφημίσεις σε Facebook και Instagram appeared first on Protagon.gr.
.
.
Μετάβαση στην Πηγή
Author: PROTAGON Protagon Team
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0