Image default
ΚΟΣΜΟΣ

Πόλεμος στην Ουκρανία: Επιστρατεύοντας το εθνικό… μάρκετινγκ ως «όπλο»

Έπειτα από επτά μήνες πολέμου και με φόντο τις τελευταίες επιτυχείς αντεπιθέσεις, η Ουκρανία ζητά ενίσχυση της στήριξης από τη Δύση. Επικοινωνιακά κομβική παραμένει η εν εξελίξει εκστρατεία «εθνικής επωνυμίας», με τη «γενναιότητα» ως κεντρική λέξη

Μετάβαση στην Πηγή
Author: Μαργαρίτα Βεργολιά

Σχετικές αναρτήσεις

Ο εβραιοαμερικανός κοσμήτορας του Μπέρκλεϋ που έδιωξε από το σπίτι του Παλαιστίνιους φοιτητές

admin

Καθηγητής του Χάρβαρντ βάζει στα παπούτσια των Παλαιστινίων τους… Ισραηλινούς

admin

Ο Sebastian Steudtner κατέκτησε ακόμη ένα παγκόσμιο ρεκόρ κάνοντας σέρφινγκ σε κύμα 28,57 μέτρων

admin