Στον κόσμο των influencers: Πόσα «βγάζουν», πώς κατατάσσονται, πώς τους «ξεσκεπάζει» η ΑΑΔΕ – Γιατί απειλούνται από το AI

Όταν ο/η influencer παρέχει τις υπηρεσίες του προβλεπόμενα, τηρώντας κανονικά μια ατομική επιχείρηση, τότε ορίζεται ως ένας -κατά κάποιον τρόπο- διαφημιστής ο οποίος προχωρά σε τοποθέτηση προϊόντων με σκοπό το κέρδος. Αναφορικά με τον Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας στον οποίο «υπάγεται» και τον οποίο χρησιμοποιεί, κατά βάση εφαρμόζεται ο κωδικός 70.22.13.05 με την περιγραφή – επεξήγηση: […]
Μετάβαση στην Πηγή
Author: TO BHMA