Image default
MEDIA

Τα εμπορικά των εκπομπών, οι δηλώσεις Αναστασοπούλου και το Love Island

λιάγκας δούκισσα αναστασοπούλου ηλιάνα γκουντάρας

Δυναμικό Ξεκίνημα Βδομαδούλας

Εγκαινιάστηκε το ολοκαίνουριο γήπεδο της Α.Ε.Κ. «Τ’άκουσε» ο Γρηγόρης Γκουντάρας απ’τον Γιώργο Τσαλίκη και ο Λιάγκας «πάει» καλύτερα χωρίς τη Δούκισσα – τόσος ντόρος έγινε, μην κρατήσουμε ένα φολοάπ; Κατά τα άλλα, ξεκίνησε το «Love Island» και το «Asia Express», ενώ το «Ραντεβού το Σεπτέμβρη» της Μαλέσκου μάλλον πάει για Οκτώβρη. Αυτά πάνω-κάτω, αδέλφια. Να βάνω χιτάρα να ξεκινήσουμε; Να βάνω…

Είναι η TikTok version του «Another Love» του Tom Odell που ξέρω ότι όλοι ψάχνετε. Δυναμώστε, λοιπόν:

Πόσα Εμπορικά Έχεις Φάει;

Ρε αδέλφια, αυτό που, έτσι απροκάλυπτα, και κυνικά συζητούν οι παρουσιάστριες για τα λεγόμενα «εμπορικά» των εκπομπών και πόσα «φέρνουν» και όσα «μαζεύουν», πώς σας φαίνεται; Και χειρότερα, πώς να φαίνεται στους ανθρωπους που εμπιστεύονται τα προϊόντα τους να τα διαφημίσουν συγκεκριμένοι άνθρωποι, λόγω της δημόσιας εικόνας που έχουν «χτίσει», εκείνοι να τους «βγάζουν φανέλα» για να πικάρουν τις «φιλούλες» συναδέλφους τους;

Το σκεφτόμουν με αφορμή την πρόσφατη συζήτηση για τη Δούκισσα που στην υπερανάλυσή της κατέληξε να αναφέρεται στην «ανάγκη» των εκπομπών για γυναικεία παρουσία, ώστε να μπορεί να διαφημίζει αντίστοιχα προϊόντα. Και αν είναι και παντρεμένη, και μανούλα (σου λέει) ακόμη καλύτερα, ώστε να φέρει πελάτες (ναι, καλά διαβάζετε, έτσι ειπώθηκε). Και ερωτώ: Αν αυτό δεν υποτιμά τη γυναίκα και τη μητέρα, τότε τι;

Μιλούν χωρίς προσχήματα για τα «λεφτά απ’τα εμπορικά», ποιοί πελάτες «ακολουθούν» τις παρουσιάστριες στις μεταγραφές τους και ποιούς φέρνουν μαζί προτιμώντας εκείνες κι όχι άλλες. Εδώ παρουσιάστρια κόμπαζε την περασμένη εβδομάδα ότι, ενώ δεν είναι παντρεμένη είναι πρώτη στα «εμπορικά» να «σκάσουν» οι απέναντι. Έχει χαθεί η μπάλα, αδέλφια…

Καλά… Την εταιρεία δεν τη σκέφτεστε; Τον ιδιοκτήτη, τις δομές και τα τμήματα μάρκετινγκ, ή Εμπορικού; «Ξεμπροστιάζετε» μια διαδικασία που όλοι γνωρίζουμε, αλλά κανείς δε «φωνάζει»… Ένα προϊόν «κουμπώνει» στη δημόσια εικόνα μιας παρουσιάστριας-παρουσιαστή γι’αυτό και του ανατίθεται με το αζημίωτο και πλήρως φορολογημένα να το εκπροσωπήσει με το παράδειγμά-εικόνα του για να το διαφημίσει. Η συνθήκη: «Το εγκρίνω, το χρησιμοποιώ και σας το προτείνω» είναι η βάση αυτής της συνεργασίας. Όλοι συμβατικά το «πιστεύουμε» και επιτρέπουμε στον παρουσιαστή να μας «ψήσει». Όταν όμως εκείνος κάνει φιγούρα πόσο καλή διαφημιστική πινακίδα είναι, τότε προσβάλλει τον εαυτό του, την εταιρεία, την τηλεόραση κι εμάς.

Καταλαβαίνετε το άλλο άκρο; Μας εμπιστεύθηκαν ήσυχα να διαφημίσουμε ένα, ή περισσότερα προϊόντα ότι τα χρησιμοποιούμε κι εμείς το κοκορευόμαστε σα τα περισσότερα μπάνια ή παγωτά που μετρήσαμε το καλοκαίρι, προδίδοντας παράλληλα ότι χεστήκαμε γι’αυτό – μας νοιάζει μόνο να το «κουνήσουμε» στα μούτρα της ανταγωνίστριας παρουσιάστριας. Το μόνο που μας αφορά είναι το σύνολο των «εμπορικών» και τα λεφτά. Άσε που το διατυμπανίζουμε πια και στον «αέρα». Ε ρε χαρά που θα κάνουν οι εταιρείες…

λιάγκας δούκισσα αναστασοπούλου ηλιάνα γκουντάρας

Η Μαρία στη Χώρα των Προσχημάτων

«Η σχέση μου με τον ΣΚΑΪ δεν έχει να κάνει με αριθμούς. Ήμουν εκεί 15 χρόνια, από παιδάκι. Είχα κάποιες προτάσεις, ήταν σε εξέλιξη και κάποιες διαπραγματεύσεις με το κανάλι και τελικά ήρθε ο Γιώργος Παπαδάκης και του είπα το “ναι”. Παρότι μέσα μου ήξερα ότι θα πω ναι, σκεφτόμουν “σε περίπτωση που δεν… πως λες “όχι” στον Γιώργο Παπαδάκη;» Ακούς αυτά τα λόγια από τη Μαρία Αναστασοπούλου στον Γρηγόρη και σκέφτεσαι πως πρέπει να οριστεί συγκεκριμένη περίοδος προσαρμογής των «Ενημερωτικών» στη δημοσιότητα με στάδια – βήμα βήμα στο φως, αδέλφια…

Οι μάχιμοι δημοσιογράφοι, όπως η Μαρία «παίζουν στα δάχτυλα» την επικαιρότητα, βλέπετε, όπως και τα έκτακτα, τα debate, τα διαγγέλματα, αλλά και τις σφυγμομετρήσεις. Κανονίζουν δε, υπουργούς και βουλευτές για τα πάνελ τους πιο άνετα απ’ό,τι παίρνουν τη μάνα τους να τη ρωτήσουν τι φαΐ έχουμε. Μην πάτε μακριά, ποιός άλλος εκτός απ’την Αναστασοπούλου θα μπορούσε να πει στα μούτρα του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι ακούν τον κόσμο να στενάζει απ’την ακρίβεια απ’τη μιά, δεν ακούνε όμως, να εύχονται και να έρθει ο Τσίπρας να μας σώσει, απ’την άλλη (προφανώς δεν είναι θέμα Τσίπρα, αλλά του τσαγανού της Μαρίας απέναντι σε έναν θεσμικό αξιωματούχο που προκύπτει απ’την εμπειρία της).

Στο παιχνίδι της δημοσιότητας όμως, οι «Ενημερωτικοί» είναι άβγαλτοι. Όχι πως είναι και κανα επικοινωνιακό Stratego, αλλά έχει κανόνες που πρέπει να μάθεις και να σέβεσαι γιατί θα τους βρεις μπροστά σου. Πρέπει να καταλαβαίνεις τι αντίκτυπο θα έχει αυτό που δηλώνεις, ώστε να το ελέγξεις και τελικά (μετά από καιρό) ακόμη και να το ορίσεις. Διαφορετικά, θα «επιστρέψει» σε σένα. Και καλά να το εννοούσες για να υποστείς τις «συνέπειες». Αν όμως απλά, δεν το διετύπωσες καλά στο χαλαρό πλαίσιο μιας κουβέντας-συζήτησης που προορίζεται για την ψυχαγωγική τηλεόραση; Έχεις τα άγχη σου, νά ‘χεις κι αυτό;

Γι’αυτό η Ά Δημοτικού στις τάξεις της προβολής στην σχολιαστική-ψυχαγωγική έκθεση – η «Ά Δημοσιότητας» αν θέλετε, που όλοι «βγάλαμε» επιτάσσει να μιλάς με μικρές προτάσεις, να απαντάς σ’αυτό που σε ρωτούν και να μην παρασύρεσαι σε λόγια που δε θα μπορείς να μαζέψεις – ειδικά από έμπειρους παρουσιαστές, όπως ο Γρηγόρης που σε κάνει να τον νιώθεις «κολλητό». Και βήμα-βήμα προχωράς, μαθαίνεις απ’τις κατραπακίες του «μα-δεν-εννοούσα-αυτό-που-έβγαλαν», νιώθεις σιγουριά, περνάς τις τάξεις και ξανοίγεσαι στο πέλαο της Δημόσιας Σφέρας. Καλά, όχι ότι εμείς που πάμε Λύκειο Δημοσιότητας δε λέμε ακόμη μαλακίες – ειδικά τώρα που τα κανσελ πηγαινο-έρχονται σαν εξώδικα στην υπόθεση Σχοινά-Μαζωνάκη.

Αφού ειπώθηκαν αυτά, επιστρέφουμε στη Μαρία που σε άλλο σημείο της κουβέντας με τον Αρναούτογλου ανέφερε για 53η φορά ότι: «Με τον Δημήτρη Οικονόμου ήμασταν μαζί έξι χρόνια. Αυτή η εκπομπή ήταν καψούρα για μένα, αλλά θεώρησα πολύ σημαντικό να έχω στο βιογραφικό μου μια συνεργασία με τον Γιώργο Παπαδάκη…» Αχ νά ‘μουνα ο Οικονόμου ν’άκουγα ότι όσο παλεύαμε λεπτό-λεπτό να περάσουμε το «Καλημέρα Ελλάδα», ή όταν πανηγυρίζαμε που το καταφέρναμε, η συμπαρουσιάστριά μου ποθούσε επαγγελματικά τον ανταγωνιστή μας… Είμαι Παναθηναϊκός αλλά πάντα ήθελα να «το σηκώσω» ερυθρόλευκος μες το Καραϊσκάκη (δε γίνονται αυτά, ρε βουνά μου).

Επειδή όμως ξέρω τη Μαρία, δεν εννοεί αυτό αδέλφια. Λίγο η πρόθεση να εξυψώσει τον συμπαρουσιαστή της, λίγο η πικρία για την απαξιωτική αντιμετώπιση του ΣΚΑΪ, λίγο το παράπονο ν’αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας και πως δεν γίνονται όλα για τα λεφτά, ώστε ν’αφήσει το κανάλι της καρδιάς της, λίγο τα λόγια του παπά… Ε, πολύ θέλει; Η επανάληψη, όμως, «χτυπάει» άσχημα – ειδικά, αν δεν έχεις κανένα θέμα με τις επιλογές σου, μέχρι πέρυσι, ή με τον Δημήτρη Οικονόμου.

Έλα, όμως, που στην ψυχαγωγία τα πράγματα δεν είναι τόσο στεγανά και στεγνά, όσο στην ενημέρωση και οι εκπομπές διψούν για τον τίτλο που δίνει η ίντριγκα. Όταν λοιπόν ακούγονται τέτοιες ατάκες που επιδέχονται πάνω από μίας ερμηνειών επιλέγεται η πιο παρεξηγήσιμη για να γίνει μπούγιο… Μετρημένα λόγια, θα πρότεινα, λοιπόν, μέχρι να συνηθίσουμε τη «φασούλα». Όσο για τον Γιώργο Παπαδάκη συνήθισε τα κοπλιμέντα όλα αυτά τα χρόνια από όλους μας και όλες τους, πιστέψτε με – ούτε κρύο, ούτε ζέστη του κάνουν.

Love Island: Τα Πρώτα Συμπεράσματα, Μπορεί και Όχι…

Να τολμήσουμε πρώτα συμπεράσματα για Love Island; Ψήνεστε; Άντε, δε βαριέσαι… Μαζί μας θα τα πάρουμε;

Πριν «τα βάλουμε κάτω», όμως, ας ορίσουμε τις προσδοκίες μας, αδέλφια, για να έχουμε μέτρο στην κριτική. Ποτέ όλα δεν είναι μόνο καλά, ή όλα κακά. Άσε που είναι και πολύ νωρίς για οποιοδήποτε συμπέρασμα (ειδικά από μένα που είμαι και μες το «χορό»). Περισσότερο, ας μαζέψουμε τις κατευθύνσεις των περισσοτέρων σχολίων στα Σόσιαλ, ομαδοποιώντας τα, χωρίς φόβο και πάθος. Μήπως πυροδοτήσω να μου στείλετε και τη δική σας, αποψούλα.

Για να ξηγιόμαστε… Το Love Island αποτελεί συγκεκριμένο φορμά που μπορείτε να δείτε στο εξωτερικό (έχει παιχτεί σε 22 χώρες ως τώρα). Αγόρια και κορίτσια διεκδικούν και «χάνουν» ταίρια, μέχρι να καταλήξουν στην τελική τους, επιλογή. Ο έρωτας, το σεξ και η επιφάνεια στις ανθρώπινες σχέσεις αποτελούν βασικά συστατικά της φάσης που, είτε τονίζονται ή υπονοούνται. Με λίγα λόγια, αδέλφια, πρόκειται για ένα ποπ-κορν μυαλού, μην περιμένετε κανα «Αρχονταρίκι». Αφού ειπώθηκαν αυτά, νομίζω ότι οι πρώτες παρατηρήσεις για το Love Island συγκεντρώνονται στα παρακάτω:

  • Βλέπουμε δύο εκπομπές, εκείνη των συμμετεχόντων κι αυτή στην οποία δεσπόζει η Ηλιάννα Παπαγεωργίου που είναι πραγματικά εξαιρετική στην παρουσίαση. Άνετη, τσαχπίνα με μέτρο και ατάκα.
  • Οι συμμετέχοντες δεν είναι τίποτα ακαδημαϊκοί, δε σε «αγριεύουν» όμως κιόλας όπως σε συγκεκριμένα Big Brother, Bachelor, ακόμη και Σορβάιβο.
  • Είδατε, συνάδελφοι, που σας είχα προτείνει μέτρο στην κριτική του GNTM ως προς το πολίτικαλ κορέκτνες γιατί έρχεται και Love Island στο «σπιτάκι σας»; Φαπ. 3-0
  • Μέχρι στιγμής, είναι ξεκάθαρη η οδηγία απουσίας σεξ στο παιχνίδι. Στις εκδοχές του Love Island στο εξωτερικό, το έχουν «ψωμοτύρι» βέβαια, οπότε, ίσως στη συνέχεια να εννοηθεί, ή να υπονοηθεί.
  • Το Love Island είναι η χαρά του Twitter είτε για σχολιασμό, ή για «κράξιμο». Γι’αυτό παραμένει στα πρώτα trends και την επόμενη μέρα.
  • Κάτι οι δοκιμασίες με τις τούρτες, λίγο τα τρολο-σχόλια που ακούγονται απ’τον Βαγγέλη Γιαννόπουλο είναι φανερό πως ο σκοπός της ελληνικής έκδοσης είναι να γελάσεις και όχι να πάρεις θέση σε ίντριγκες ή κοινωνικό ανάθεμα.

Με λίγα λόγια, το μεγάλο ζήτημα-στοίχημα για το Love Island είναι, αδέλφια, αν θα καταφέρει να βρει τη χρυσή τομή ανάμεσα στο απόλυτο σκουπίδι (που είναι, ομολογουμένως, στο εξωτερικό) και στην εκδοχή που απαιτεί η ελληνική πραγματικότητα μετά το πρώτο κύμα #metoo, αλλά και μια κάνσελ-κουλτούρα που καραδοκεί να αποδομήσει ό,τι παραπέμπει σε παλιό, πατριαρχικό και άρα, τοξικό… Να σας το κάνω πιο δύσκολο; Όλα αυτά στο «περιβάλλον» του «οικογενειακού» ΣΚΑΪ που, παρόλο το BB και Σορβάιβο παρελθόν θέλει να επενδύει σταθερά στο ενημερωτικό προφίλ του. Ε, δε γίνεται το βράδυ «σάλτε» στην Τενερίφη και το πρωί Πορτοσάλτε στο Φάληρο (να αναλύει την επικαιρότητα), αδέλφια μου. Πώς να το κάνουμε;

Κουιζάρα

Και φύγαμε για την Κουιζάρα μας:

Ποιός πανελίστας παίρνει περισσότερα χρήματα από πολλούς παρουσιαστές των «απέναντι» εκπομπών;

Οχτώβρη Καλώς Ήρθες. Κάτσε…

Ρε αδέλφια; Πόσο κράτησε ο Σεπτέμβριος; Νιώθω ότι την Παρασκευή είχαμε 130 του μηνός και όχι 30… Σε κάθε περίπτωση, μπήκε ο Οκτώβρης, έρχεται εθνικό 3μερο, η γιορτή μου και για τους λάτρεις των εθίμων του εξωτερικού, το ιερό Χαλογουίν. Σας τα λέω να τα έχετε υπ’όψιν σας, αλλά και να τα ονειρεύεστε τις στιγμές της εβδομάδας που σας ζορίζουν. Το μόνο που μένει είναι να δροσίσει λίγο κι ο καιρός που ιδρώνουμε ακόμα σαν τον Μουτσινά σε στούντιο κι όλα καλύτερα. Αυτό θα σας αφιερώσω κιόλας, για κλείσιμο, αδέλφια: «Όλα Είναι Εντάξει» από Νίκο Καρβέλα και Άννα Βίσση, φυσικά… Ραντεβού την Τετάρτη στα #Reminders μας.

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com

The post Τα εμπορικά των εκπομπών, οι δηλώσεις Αναστασοπούλου και το Love Island appeared first on Youfly.


Μετάβαση στην Πηγή Youfly.com
Author: Youfly.com Δημήτρης Ουγγαρέζος

Σχετικές αναρτήσεις

Η Γη της Ελιάς: «Εγώ απλώς την ανέχομαι πατέρα, επειδή…»

admin

ΕΡΤ: Kαινοτομεί με δελτία ειδήσεων και στο TikTok

admin

Σασμός: Πλακώνονται για πάρτη της μέσα στο τμήμα

admin
Translate »
×