Image default
ΒΙΝΤΕΟΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τυρί, κρέας και γλυκά προτεραιότητες για τους καταναλωτές ενόψει Χριστουγέννων

Σε αναμονή των χριστουγεννιάτικων εορτών είναι οι έμποροι τροφίμων και ποτών προκειμένου να αυξηθεί η κίνηση στα καταστήματα τους.

Σύμφωνα με δημοσκόπηση της εταιρείας NielsenIQ, που γίνεται κάθε xρόνο τέτοια εποχή, φαίνεται πως το 45% των πολιτών που ερωτήθηκαν δηλώνουν ότι θα ξοδέψουν το ίδιο ή και μεγαλύτερο ποσό για τρόφιμα και ποτά σε σχέση με πέρσι.

Ένα εξίσου όμως μεγάλο ποσοστό, το 40%, δηλώνουν ότι θα ξοδέψουν λιγότερα χρήματα σε αυτές τις κατηγορίες φέτος.

Η έρευνα αποκαλύπτει πως οι βασικές κατηγορίες τροφίμων που θα αγοράσουν περισσότερο οι Έλληνες τα Χριστούγεννα είναι:

1. Τυρί (81%)

2. Φρέσκο κρέας (74%)

3. Χριστουγεννιάτικα γλυκά (64%)

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες θα ξοδέψουν χρήματα και σε δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Οι περισσότεροι θα στραφούν σε:

1. Ρούχα / Παπούτσια (55%)

2. Παιχνίδια (43%)

3. Προϊόντα ομορφιάς (37%)

4. Προϊόντα τεχνολογίας (28%)

Λιγότερο, ωστόσο, είναι αυτοί που θα προβούν στην αγορά πολυτελών ειδών καθώς μόνο ένα 25% προτίθεται να βάλει στο καλάθι των αγορών του πολυτελείς μάρκες είτε σε τρόφιμα είτε σε ποτά.

ΠΗΓΗ: ΕΡΤ3, ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΛΑΪΤΖΗ

www.ertnews.gr


Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΜαρία Καλτσίδη

Σχετικές αναρτήσεις

Δήμος Θεσσαλονίκης: Περίπου 5,5 εκατ. ευρώ τα ανείσπρακτα πρόστιμα από κλήσεις

admin

Δήμος Θερμαϊκού: Στρατηγικό σχέδιο τουριστικής προβολής και εξωστρέφειας

admin

Θεσσαλονίκη: Πορεία μνήμης για τα 109 χρόνια από τη Γενοκτονία των Αρμενίων

admin