Dior: «Μπαίνει» στο e-commerce και καταγράφει «χρυσές» επιδόσεις στην Ελλάδα
Αύξηση τζίρου κατά 19% και ισχυρή άνοδος κερδοφορίας για το δημοφιλές luxury brand στην Ελλάδα. Η ώθηση από τον τουρισμό και το νέο κατάστημα στον Αστέρα Βουλιαγμένης.
Μετάβαση στην ΠηγήΜετάβαση στην Πηγή για να διαβάσετε ολη την είδηση – INSIDER
Author:
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0