Από τη Λεωφόρο Κηφισίας θα περάσει το Μετρό – Αυτοί είναι οι σταθμοί της νέας γραμμής
ΜΕΤΡΟ Οι σταθμοί της νέας γραμμής – Μέσα στην επόμενη δεκαετία, θα γίνει μια σημαντική διόρθωση μιας μεγάλης αδικίας, καθώς θα δημιουργηθούν σταθμοί του Μετρό κατά μήκος του κεντρικού οδικού άξονα.
Μετρό Γραμμή 4 Τελευταία νέα
Αμέσως μετά τα εγκαίνια των τριών νέων σταθμών που φέρνουν το Μετρό στην “καρδιά” του Πειραιά, το ενδιαφέρον στρέφεται στα επόμενα μεγάλα έργα που θα επεκτείνουν τις σιδηροδρομικές γραμμές της Αθήνας σε ακόμα περισσότερες περιοχές.
Τώρα έρχεται η σειρά της επέκτασης της Γραμμής 2 (κόκκινη γραμμή) προς το Ίλιον.
Οι εταιρείες ΤΕΡΝΑ, AKTΩΡ, ΑΒΑΞ και ΙΝΤΡΑΚΑΤ έχουν υποβάλει προσφορές για το έργο, και με την υπογραφή της σύμβασης αναμένεται ότι θα χρειαστούν 57 μήνες για την ολοκλήρωσή του.
Παράλληλα, ο χρόνος μετρά αντίστροφα για το πρώτο αποφασιστικό βήμα της κατασκευής της Γραμμής 4, που αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας, με έναν προϋπολογισμό 1,6 δισ. ευρώ.

Συγκεκριμένα, μέσα στις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει η εργασία του πρώτου μετροπόντικα, ο οποίος σε μεταγενέστερο χρόνο θα συναντηθεί στον Ευαγγελισμό με το δεύτερο μηχάνημα TBM (σημείωση: το δεύτερο μηχάνημα TBM δεν έχει ακόμα παραδοθεί). Αρχικά, θα γίνει η κατασκευή του τμήματος Άλσος Βεΐκου – Γουδί, το οποίο θα έχει μήκος 12,8 χιλιομέτρων και 15 υπόγειους σταθμούς. Η εκτιμώμενη περίοδος ολοκλήρωσης του έργου ανέρχεται σε 96 μήνες.
Ωστόσο, η Γραμμή 4 του μετρό δεν θα περιοριστεί στο παραπάνω τμήμα, αφού θα ακολουθήσουν και νέες επεκτάσεις.
ΓΡΑΜΜΗ 4 ΜΕΤΡΟ ΣΤΑΣΕΙΣ
Αμέσως επόμενο τμήμα θα είναι το Τμήμα Β “Γουδί-Μαρούσι”, το οποίο θα αποκαταστήσει μια μεγάλη αδικία, αυτή της απομόνωσης της Λεωφόρου Κηφισίας από τα μέσα σταθερής τροχιάς. Αυτό θα έχει σημαντικές επιπτώσεις για τους κατοίκους και τους εργαζόμενους στις περιοχές γύρω από την κεντρική οδική αρτηρία.
Το Γουδί-Μαρούσι θα έχει γραμμή μήκους 9,6 χλμ. και 8 σταθμούς σε Γουδί Κατεχάκη, Φάρος, Φιλοθέη, Σίδερα, Παράδεισος, ΟΤΕ και Μαρούσι («δακτυλίδι» στην Αττική Οδό).
Η επέκταση αυτή θα εξυπηρετεί και τη διασύνδεση -μεταξύ άλλων- της Γραμμής 4 στο σταθμό Κατεχάκη με τη γραμμή 3, και με τη Γραμμή 1 στο σταθμό Μαρούσι.
Εν συνεχεία, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει και την περαιτέρω επέκταση της γραμμής πλησίον της Εθνικής Οδού με μήκος 4,4 χλμ. και τους σταθμούς Πεύκη και Λυκόβρυση.
Υπενθυμίζεται ότι από το 2000, όταν ξεκινούσε η πρώτη φάση του Μετρό της Αθήνας, η διέλευσή του κατά μήκος της Λ. Κηφισιάς ήταν ένα από τα βασικά αιτήματα των συγκοινωνιολόγων.
Παρ’ όλα αυτά, ο κεντρικός οδικός άξονας, ο οποίος συνδέει το κέντρο της Αθήνας με τον Βόρειο Τομέα, έμεινε χωρίς επαρκή συγκοινωνιακή κάλυψη, με αποτέλεσμα οι οδηγοί καθημερινά να ταλαιπωρούνται από τις ουρές χιλιομέτρων που σχηματίζονται.
The post Από τη Λεωφόρο Κηφισίας θα περάσει το Μετρό – Αυτοί είναι οι σταθμοί της νέας γραμμής appeared first on KalimeraEllada.gr.
Μετάβαση στην Πηγή Youfly.com
Author: Youfly.com KalimeraEllada