ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Οι βραβευμένοι Τούρκοι επιστήμονες της Pfizer μιλούν στην ΕΡΤ3

Εντυπωσίασαν με τη σεμνότητα τους ο Ουγούρ Σαχίν και η Οζλέμ Τουρετσί, οι δύο τούρκοι επιστήμονες που δημιούργησαν το εμβόλιο κατά του κορονοϊού. Μίλησαν στην ΕΡΤ3 για τη δύναμη των ανθρώπινων συνεργασιών στο πεδίο της επιστημονικής έρευνας , αλλά και για το τι μπορεί να προσφέρει η MRNA τεχνολογία στην θεραπεία του καρκίνου.

Ρεπορτάζ Αλ. Καλαϊτζή

www.ertnews.gr


Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΒασίλης Καραμπάσης

Update cookies preferences