Πρώτη μέρα σήμερα λειτουργίας του εμβολιαστικού κέντρου στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Κατάλληλα διαμορφωμένοι χώροι έχουν δημιουργηθεί στο ισόγειο του ιδρύματος με την προσέλευση των φοιτητών να έχει ξεκινήσει. Ο καθένας εμβολιάζεται για τους δικούς του λόγους.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΡΕΤΗ ΤΑΣΟΥΛΑ
www.ertnews.gr
Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΒασίλης Καραμπάσης