Έρευνα ΣΕΛΠΕ: Ένας στους δύο Έλληνες θα μειώσει τις αγοραστικές του δαπάνες

Ένα καταναλωτικό κοινό πιεσμένο, σε ένα μεταβατικό στάδιο, με βασική ανησυχία τις πληθωριστικές πιέσεις σε προϊόντα. Έτσι σκιαγραφεί την κατάσταση του καταναλωτικού κοινού η νέα έρευνα του Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος.
Σύμφωνα με τα δεδομένα το καταναλωτικό κλίμα στην αγορά λιανικής παραμένει αρνητικό, αλλά παρουσιάζει μια μικρή βελτίωση σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2022.
Συγκεκριμένα ένα 42% θα μειώσει τις δαπάνες και ένα 38% θα τις διατηρήσει αμετάβλητες. Αντίστοιχα, το 28% δηλώνει πως θα μειώσει τις δαπάνες και στην αγορά υπηρεσιών όπως εισιτήρια και εστίαση. Ελάχιστοι είναι οι επιχειρηματίες, που βλέπουν θετική εξέλιξη.
Η έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε χώρα την περίοδο 3-5 Ιουνίου 2023 μέσω Πανελλήνιας Έρευνας σε δείγμα 900 καταναλωτών.
Ρεπορτάζ: Αλεξία Καλαϊτζή
www.ertnews.gr
Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΜαρία Καλτσίδη