ΕΛΛΑΔΑ

1555: Πρεμιέρα τραγέλαφος για το πολυδιαφημισμένο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Εργασίας!

Τραγελαφικά ήταν τα αποτελέσματα της πρώτης ημέρας λειτουργίας του πολυδιαφημισμένου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του Υπουργείου Εργασίας, όπου οι καθυστερήσεις ήταν τεράστιες και οι απαντήσεις… ανύπαρκτες.

Όπως καταγγέλλει πολίτης στη «δημοκρατία», έπειτα από τη μία ώρα η γραμμή έπεσε! Με περίσσεια υπομονή επιχείρησε και δεύτερη φορά, αργά το βράδυ, και τελικά η επικοινωνία κατέστη έπειτα από αναμονή μιας ώρας και 40 λεπτών, δυνατή στις 00.48 (ίσως μόνο έτσι εξηγείται γιατί επιλέχθηκε η περιττή και κοστοβόρα 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου). Και πάλι όμως το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό, καθώς η υπόθεση αφορούσε την προσπάθεια (επί μήνες) της συγκεκριμένης κυρίας να κλείσει ραντεβού με τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας για την υπέργηρη μητέρα της: ο ευγενέστατος υπάλληλος δήλωσε ότι δεν γνώριζε την απάντηση.

Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την εξέλιξη της νέας προσπάθειας που είναι απαραίτητη για να σταματήσει η ταλαιπωρία εκατομμυρίων ασφαλισμένων και συνταξιούχων, που αδυνατούν να διεκπεραιώσουν τα στοιχειώδη. Πάντως, στην πράξη αποδείχθηκε μέχρι στιγμής ότι επιβεβαιώθηκε το αυτονόητο: οι συναλλαγές αφορούν πολύπλοκες διαδικασίες που άπτονται δεκάδων νόμων, εγκυκλίων και υπουργικών αποφάσεων κάθε φορά. Το προσωπικό που θα απαντά στις κλήσεις των πολιτών πρέπει να γνωρίζει απαντήσεις που μόνο το μόνιμο προσωπικό των ταμείων μπορεί να γνωρίζει.

Πως σας φάνηκε το αρθρο?

ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0

You may also like

More in:ΕΛΛΑΔΑ

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *