ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Νεκρές λόγω κορωνοϊού τρεις μοναχές αδελφότητας με αρνήτριες της Covid-19!

Τρεις καλόγριες έχουν χάσει τη ζωή τους από επιπλοκές του κορωνοϊού σε αδελφότητα στη Θεσσαλονίκη, η οποία θεωρείται «προπύργιο» αρνητών της νόσου Covid-19. Όπως αναφέρει το makthes.gr, η 62χρονη μοναχή που έχασε σήμερα Παρασκευή 8/10 τη μάχη με τον κορωνοϊό, ανήκει σε μια «σκληροπυρηνική» αδελφότητα γυναικών στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, όπου τα ποσοστά των ανεμβολίαστων, […]

Θεσσαλονίκη: Νεκρές λόγω κορωνοϊού τρεις μοναχές αδελφότητας με αρνήτριες της Covid-19!newsbreak


Μετάβαση στην Πηγή
Author: NEWSBREAKΧάρης Π.

Update cookies preferences