Από το κακό στο χειρότερο η εξέλιξη της υγείας του -πολυσυζητημένου- μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμά, ο οποίος το τελευταίο διάστημα νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ-Covid του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός». Σύμφωνα με πληροφορίες του orthodoxtimes.gr, το ιατρικό προσωπικό που τον φροντίζει διαπίστωσε πολυοργανική ανεπάρκεια με βαριά επιδείνωση του αναπνευστικού, με την κατάσταση του να χαρακτηρίζεται […]
Με πολυοργανική ανεπάρκεια και βαριά επιδείνωση του αναπνευστικού ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας – newsbreak
Μετάβαση στην Πηγή
Author: NEWSBREAKΧάρης Π.