Η σκοτεινή πλευρά των προϊόντων «ευκαιρίας»

Πώς το ψηφιακό κυνήγι αγορών ένδυσης και υπόδησης που εισάγονται από e-πλατφόρμες μπορεί να έχει μεγάλο κόστος για την υγεία των καταναλωτών, λόγω των συγκεντρώσεων φθαλικών εστέρων που συνδέονται ακόμη και με καρκίνο
Μετάβαση στην Πηγή
Author: TO BHMAΔανέζη Ηλιάνα
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0