Επίκαιρη ερώτηση Μεϊκόπουλου: Εδώ και 3 χρόνια συστηματική απαξίωση του σιδηρόδρομου Μαγνησίας
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗΠρος τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών
ΘΕΜΑ: Εδώ και 3 χρόνια συστηματική απαξίωση του σιδηρόδρομου Μαγνησίας
Τα τελευταία τρία χρόνια ο σιδηρόδρομος Μαγνησίας και ειδικότερα η γραμμή Βόλος-Λάρισα, υφίσταται συστηματική απαξίωση εκ μέρους της κυβέρνησης. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο, από τον περασμένο Νοέμβριο συντελούνται συστηματικά μειώσεις προσωπικού και βαρδιών.
Στις 30/05/2022, εγκρίθηκε ο νέος εσωτερικός Κανονισμός λειτουργίας του ΟΣΕ (ΦΕΚ 2623, τεύχος Β), σύμφωνα με τον οποίο το Δ Τμήμα στην Υπηρεσία Γραμμής και η Δ Επιθεώρηση καταργούνται από τον ΟΣΕ Βόλου και μεταφέρονται διοικητικά στη Λάρισα, κίνηση που απαξιώνει διοικητικά το σιδηρόδρομο της περιοχής, καθώς πλέον δεν …
ΘΕΜΑ: Εδώ και 3 χρόνια συστηματική απαξίωση του σιδηρόδρομου Μαγνησίας
Τα τελευταία τρία χρόνια ο σιδηρόδρομος Μαγνησίας και ειδικότερα η γραμμή Βόλος-Λάρισα, υφίσταται συστηματική απαξίωση εκ μέρους της κυβέρνησης. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο, από τον περασμένο Νοέμβριο συντελούνται συστηματικά μειώσεις προσωπικού και βαρδιών.
Στις 30/05/2022, εγκρίθηκε ο νέος εσωτερικός Κανονισμός λειτουργίας του ΟΣΕ (ΦΕΚ 2623, τεύχος Β), σύμφωνα με τον οποίο το Δ Τμήμα στην Υπηρεσία Γραμμής και η Δ Επιθεώρηση καταργούνται από τον ΟΣΕ Βόλου και μεταφέρονται διοικητικά στη Λάρισα, κίνηση που απαξιώνει διοικητικά το σιδηρόδρομο της περιοχής, καθώς πλέον δεν …
Μετάβαση στην Πηγή
Author:
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0