«Η ασφάλεια είναι στο επίκεντρο της κυβερνητικής πολιτικής» τόνισε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, αναφερόμενος στην διαχείριση της πανδημίας σε τουριστικούς προορισμούς. Υπογράμμισε ότι «η κυβέρνηση θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν ώστε να τηρηθούν τα μέτρα» και πως πρώτη της προτεραιότητα είναι «η υγεία των πολιτών και δεν φοβόμαστε να πάρουμε δύσκολα μέτρα». Σε ό,τι αφορά δε, τη Μύκονο, «δεν υπάρχουν περισσότερες ακυρώσεις απ’ ό,τι υπήρχαν τις προηγούμενες ημέρες».
Μετάβαση στην Πηγή ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Author: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

