Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια ξανακάνει «βασίλισσα» την ιδιωτική ετικέτα

Οι πωλήσεις των private label έχουν αυξηθεί κατά 10,2% στο 7μηνο του 2022 – Είδος προς εξαφάνιση οι προσφορές – Ποια προϊόντα «πετούν» εκτός καλαθιού οι καταναλωτές
Μετάβαση στην Πηγή
Author: Οικονομικός Ταχυδρόμος Ξανθή Γούναρη
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0