ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σούπερ μάρκετ: Οι καταναλωτές προσαρμόζουν τις ανάγκες τους στις συνθήκες της ακρίβειας

Τι δείχνει έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για το ECR Hellas


Μετάβαση στην Πηγή
Author: Οικονομικός Ταχυδρόμος Δήμητρα Σκούφου

Πως σας φάνηκε το αρθρο?

ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0

You may also like

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *