Σούπερ μάρκετ: Έπιασε «ταβάνι» η ιδιωτική ετικέτα; Τι δείχνουν τα στοιχεία

Πλέον τα τρόφιμα και όχι τα είδη νοικοκυριού «τραβούν» ψηλότερα την ιδιωτική ετικέτα στα σούπερ μάρκετ – Οι επιδόσεις επωνύμων και PL προϊόντων
Μετάβαση στην Πηγή
Author: Οικονομικός Ταχυδρόμος Ξανθή Γούναρη
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0