ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σούπερ μάρκετ: Έπιασε «ταβάνι» η ιδιωτική ετικέτα; Τι δείχνουν τα στοιχεία

Πλέον τα τρόφιμα και όχι τα είδη νοικοκυριού «τραβούν» ψηλότερα την ιδιωτική ετικέτα στα σούπερ μάρκετ – Οι επιδόσεις επωνύμων και PL προϊόντων


Μετάβαση στην Πηγή
Author: Οικονομικός Ταχυδρόμος Ξανθή Γούναρη

Πως σας φάνηκε το αρθρο?

ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0

You may also like

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *