Έπιασαν επίπεδα ρεκόρ οι καταναλωτικές δαπάνες για περιεχόμενο και αξεσουάρ βιντεοπαιχνιδιών

Σε επίπεδα ρεκόρ κινήθηκαν οι καταναλωτικές δαπάνες για περιεχόμενο και αξεσουάρ βιντεοπαιχνιδιών τον Αύγουστο.
Σύμφωνα με σχετικά στοιχεία, οι συνολικές δαπάνες αυξήθηκαν 7% τον προηγούμενο μήνα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Επίσης, από τις αρχές του έτους έως σήμερα, οι δαπάνες έχουν αυξηθεί 13% φθάνοντας στα 37,9 δισ. δολάρια, συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Η αγορά βιντεοπαιχνιδιών αναδείχθηκε σε έναν από τους «κερδισμένους» κλάδους της πανδημίας.
Μάλιστα, οι δύο νέες κονσόλες που κυκλοφόρησαν στην αγορά πέρυσι τον χειμώνα, η Xbox Series X της Microsoft και η PlayStation 5 της Sony Group, συγκέντρωσαν τις προτιμήσεις των καταναλωτών, παρά το γεγονός ότι η προσφορά ήταν περιορισμένη λόγω των προβλημάτων στην παγκόσμια αλυσίδα τροφοδοσίας.
Ενδεικτικά, η PlayStation 5 ήταν αυτή που απέφερε τα μεγαλύτερα έσοδα και 10 μήνες και παραμένει η πρώτη σε πωλήσεις πλατφόρμα PlayStation στην ιστορία.
Η Sony προβλέπει να πωλήσει περισσότερες από 14,8 εκατ. πλατφόρμες PlayStation 5 στη διάρκεια του τρέχοντος δημοσιονομικού έτους. Το πρώτο σε πωλήσεις παιχνίδι τον Αύγουστο ήταν το Madden NFL 22 της Electronic Arts και ακολούθησε το Ghost of Tsushima της Sony.
Μετάβαση στην Πηγή
Author: PRONEWS