Διαφημιστικό «δάκτυλο» των Ρώσων στις ευρωεκλογές φοβάται η ΕΕ

Νέους κανόνες ενόψει των καλπών του Ιουνίου επιβάλλει η Κομισιόν. Στο εξής, θα πρέπει να διευκρινίζεται με σαφήνεια αν μια διαφήμιση είναι πολιτική και να αναφέρεται ποιος την έχει πληρώσει, σε ποια τιμή και με ποια εκλογική ή νομοθετική διαδικασία συνδέεται. Ελεγχοι και για την κατάχρηση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
The post Διαφημιστικό «δάκτυλο» των Ρώσων στις ευρωεκλογές φοβάται η ΕΕ appeared first on Protagon.gr.
.
.
Μετάβαση στην Πηγή
Author: PROTAGON Protagon Team
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0