Τέλος στις παραπλανητικές εκπτώσεις – Τι αλλάζει στις προσφορές και στα «1+1 δώρο»
Η διαδεδομένη πρακτική των παραπλανητικών εκπτώσεων και προσφορών, που συχνά δημιουργούσε σύγχυση στους καταναλωτές, αντιμετωπίζεται πλέον με αυστηρότερο ρυθμιστικό πλαίσιο. Ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας, που έχει ήδη τεθεί σε ισχύ, επιβάλλει μεγαλύτερη διαφάνεια στις τιμολογιακές πρακτικές των επιχειρήσεων, ενώ από σήμερα, 17 Μαρτίου, ξεκινούν και επίσημα εντατικοί έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης. Μεταξύ άλλων, καθορίζεται με σαφήνεια ότι η αρχική τιμή, βάσει της οποίας υπολογίζεται η έκπτωση, πρέπει να είναι η χαμηλότερη των τελευταίων 30 ημερών, ενώ απαγορεύονται πρακτικές όπως η τεχνητή αύξηση τιμών πριν από περιόδους εκπτώσεων. Με αυτόν τον τρόπο, καθίσταται ξεκάθαρο τόσο στις επιχειρήσεις, όσο και στους καταναλωτές τι συνιστά έκπτωση και προσφορά και πώς πρέπει να γίνονται οι σχετικές προωθητικές ενέργειες, ενώ βασικός στόχος είναι η ενίσχυση τη διαφάνειας και του ανταγωνισμού στην αγορά. Τι αλλάζει Ορισμός αρχικής τιμής: Η «αρχική τιμή» από την οποία υπολογίζεται η έκπτωση πρέπει να είναι η χαμηλότερη τιμή στην οποία προσφερόταν το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες. […]