2.4 Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του αεροδρομίου της Αθήνας
Όπως κάθε χρόνο, το Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του ΔΑΑ, μια από τις σημαντικότερες και πιο ουσιαστικές συναντήσεις αεροπορικών εταιρειών και εκπροσώπων από τους κλάδους των αερομεταφορών, του ταξιδιού και του τουρισμού στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε με ξεχωριστή επιτυχία παρουσία 250 και πλέον παρευρισκομένων, με κεντρικό θέμα φέτος, το τρίπτυχο «Θέσις – Αντίθεσις – Σύνθεσις». Από τη «Θέση», όπου μια νέα ιδέα ή στρατηγική παίρνει μορφή, στην «Αντίθεση», όπου δοκιμάζεται μέσα από προκλήσεις και εναλλακτικές οπτικές, μέχρι τη «Σύνθεση», όπου οι διαφορετικές δυνάμεις συνδυάζονται και οδηγούν σε νέες ισορροπίες, η θεματική του Συνεδρίου 2.4 ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας, της ανταλλαγής απόψεων και της προσαρμοστικότητας στο διαρκώς μεταβαλλόμενο και εξελισσόμενο Σύμπαν των αερομεταφορών και του τουρισμού. Στο φετινό συνέδριο μάλιστα, η θεματική αυτή συνδέθηκε με την έννοια του «Cosmos – the Universe», τονίζοντας πως, όπως στη Φύση τα στοιχεία – από το μικρότερο έως το μεγαλύτερο – συνυπάρχουν σε μια διαρκώς αρμονική και αλληλεπιδραστική σχέση, το ίδιο και στις αερομεταφορές, η σύνθεση διαφορετικών δυνάμεων […]
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0