Σούπερ μάρκετ: Τι θα αλλάξει και τι όχι στην επόμενη δεκαετία
Εν μέσω ραγδαίων αλλαγών στην κατανάλωση, ο κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων περνά στη νέα εποχή. Η χρήση της τεχνολογίας και οι σταθερές που παραμένουν αμετάβλητες. Η δυναμική του online καναλιού και οι νέες καταναλωτικές συνήθειες.
Μετάβαση στην ΠηγήΜετάβαση στην Πηγή για να διαβάσετε ολη την είδηση
Author:
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0