Έρευνα: Πόσα ξοδεύουν οι Έλληνες καταναλωτές για να ταξιδέψουν για έναν γάμο
Με αφορμή την καλοκαιρινή περίοδο, κατά την οποία οι γάμοι βρίσκονται στο αποκορύφωμά τους, η εταιρεία Klarna, έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα έρευνας που εξετάζει το οικονομικό βάρος που αντιμετωπίζουν οι καλεσμένοι όταν προσκαλούνται σε έναν γάμο προορισμού (destination wedding). Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές.
Μετάβαση στην ΠηγήΜετάβαση στην Πηγή για να διαβάσετε ολη την είδηση
Author:
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0