ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η δυσπιστία απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη στα τηλεφωνικά κέντρα

Η αλληλεπίδραση ανθρώπων και ΑΙ στα τηλεφωνικά κέντρα προκαλεί σύγχυση και ανησυχία στους πελάτες. Πολλές εταιρείες σήμερα επιλέγουν να συνδέουν τους πελάτες τους με αυτοματοποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης κατά τη διάρκεια…


Μετάβαση στην Πηγή
Author: Politic Team

Πως σας φάνηκε το αρθρο?

ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0

You may also like

Comments are closed.