Ποινή μίας αγωνιστικής επιβλήθηκε στον ΠΑΟΚ για τη μη τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου στο ματς με τον Άρη. Αφορά απαγόρευση εισόδου φιλάθλων στη θύρα 4 για ένα ματς, με τον «Δικέφαλο του Βορρά» να εκτίει σε εκείνο με αντίπαλο τη Λαμία. Ο Υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, είχε προαναγγείλει κυρώσεις στον ΠΑΟΚ, έπειτα από τα γεγονότα […]
www.ertnews.gr
Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWS SPORTΣυντακτική ομάδα ert.gr