BHMA

Σπύρος Μάργαρης: «Με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, η εταιρική εμπιστοσύνη χτίζεται αργά και βασίζεται στην ειλικρίνεια»

ΤΟ ΒΗΜΑ συνομίλησε με τον διεθνούς φήμης επενδυτή επιχειρηματικών κεφαλαίων Σπύρο Μάργαρη για τον τρόπου που εντάσσουν οι επιχειρήσεις την τεχνητή νοημοσύνη στις στρατηγικές τιμολόγησης και τις νέες τεχνολογικές προκλήσεις που αναδύονται.


Μετάβαση στην Πηγή για να διαβάσετε ολη την είδηση
Author: Αλεξόπουλος Αγγελος

είναι ένα WP s

Πως σας φάνηκε το αρθρο?

ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0

You may also like

More in:BHMA

Comments are closed.