Ακρίβεια: Περίπου 140 εκατ. ρίχνουν σούπερ μάρκετ – βιομηχανία για μείωση τιμών σε 600 κωδικούς

Βιομηχανία – σούπερ μάρκετ θέλουν να ανακτήσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών – Η ακρίβεια πλήττει τα ταμεία και τη φήμη τους
Μετάβαση στην Πηγή
Author: Οικονομικός Ταχυδρόμος Δημήτρης Χαροντάκης
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0