ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ακρίβεια: Στα χύμα προϊόντα και στα PL ψάχνουν «αντίδοτο» οι καταναλωτές

Ποια προϊόντα «είδαν» αύξηση πωλήσεων και ποια βγήκαν από το καλάθι – Μειώνονται (κι άλλο) οι προσφορές


Μετάβαση στην Πηγή
Author: Οικονομικός Ταχυδρόμος Ξανθή Γούναρη

Πως σας φάνηκε το αρθρο?

ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0

You may also like

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *