Site icon ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247 – EIDISIS 247

Ανοίγει το πρώτο φαρμακείο στο Καστελόριζο

Μετά από προσπάθειες 14 ετών, ανοίγει το πρώτο φαρμακείο στο Καστελόριζο.

Στο Καστελόριζο των 400 κατοίκων, δεν υπήρχε ποτέ φαρμακείο γιατί δεν ήταν βιώσιμο. Ανά μήνα πήγαινε εκεί ένας φαρμακοποιός – οπλίτης από τη Ρόδο, μάζευε τις ιατρικές συνταγές των ασθενών και τις έστελνε στη Ρόδο για εκτέλεση.

Ο πρόεδρος του φαρμακευτικού συλλόγου Δωδεκανήσου, Νικόλαος Φουτούλης, μίλησε στην ΕΡΤ και την εκπομπή “Απο τις 6” για την περιπέτεια αυτή που έλαβε αίσιο τέλος μαζί με την ταλαιπωρία των κατοίκων του ακριτικού νησιού της χώρας.

www.ertnews.gr


Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΜαρία Νικολαΐδου

Exit mobile version