Αντώνης Αυγερόπουλος: Η ελληνική καινοτομία που ταξιδεύει στις boutiques της Nespresso (pics)
Πώς το concept «On the Go» καφέ που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά πριν από δύο χρόνια στη Γλυφάδα έγινε σημείο αναφοράς για ολόκληρο το δίκτυο της πολυεθνικής και υιοθετείται από το Σιάτλ, τη Μαδρίτη, το Μιλάνο και το Μόναχο
Μετάβαση στην Πηγή για να διαβάσετε ολη την είδηση
Author:
Πως σας φάνηκε το αρθρο?
ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0