Image default
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Απίθανη δήλωση Α.Γεωργιάδη: «Ο οίκος Dior θα διαφημίσει την Ελλάδα με τη φωτογράφιση στην Ακρόπολη»

Σε απίθανες δηλώσεις προχώρησε ο κατά τα άλλα «αρχαιολάτρης» υπουργούς Ανάπτυξης, ο οποίος υπερασπίζεται την μετατροπή του ιερού βράχου των προγόνων μας σε «ντεκόρ» για φωτογράφιση μοντέλων του οίκου Dior, διότι θα «διαφημίσει την Ελλάδα»!

 Με λίγα λόγια ο κ. Γεωργιάδης θεωρεί πως η Ακρόπολη έχει ανάγκη τον οίκο Dior για να «διαφημιστεί»

Αν θεωρούμε πως το ελληνικός έθνος και ο ελληνικός πολιτισμός έχει μία συνέχεια, τότε τα ιερά μνημεία των προγόνων μας αξίζουν τον απαραίτητο σεβασμό. 

Τώρα αν θεωρήσουμε ότι ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός δεν έχει καμία σχέση με τη σύγχρονη Ελλάδα κι εμείς καμία σχέση με τους αρχαίους Έλληνες, τότε όντως η Ακρόπολη είναι ένα ωραίο ντεκόρ, το οποίο θα μπορούσαμε να διαχειριστούμε ως χώρο εκδηλώσεων.

Γιατί πχ. η κυβέρνηση να μην την ενοικιάζει εκτός από φωτογραφίσεις μοντέλων, για πάρτι, συναυλίες και γαμήλιες εκδηλώσεις.

Θα μπορούσε κάλλιστα να διοργανωθεί μία βιομηχανία γάμων όπως στο Λας Βέγκας, με τα εκκλησάκια που παντρεύει ζευγάρια ο Έλβις. Στην Ελλάδα πλούσιοι τουρίστες θα κλείνουν τον αρχαίο ναό για να φωτογραφηθούν, και να τους «παντρέψει» κάποιος ντυμένος με χλαμίδα. 

Εκείνος που καταδίκασε την πρωτοφανή σπίλωση της εικόνας του μνημείου ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος έλαβε πιο εθνική στάση από την κυβέρνηση Μητσοτάκη. 

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ: 

«Ματαίως μέχρι σήμερα περιμέναμε την επίσημη ανακοίνωση του ΥΠΠΟ για το σκεπτικό και τους όρους μετατροπής της Ακρόπολης, καθώς και άλλων σημαντικών μνημείων, σε πασαρέλα του οίκου υψηλής ραπτικής Dior. Όμως η υπουργός, όπως άλλωστε το συνηθίζει, αρκέστηκε στις διαρροές στον Τύπο.

Με την αντίληψη που έχει για τη δημοκρατία και τους θεσμούς, δεν ενημερώνει τον ελληνικό λαό για την τύχη της «περιουσίας» του, αλλά αναθέτει τον θεσμικό της ρόλο σε επιλεκτικές «δημοσιογραφικές πηγές».  

Άλλωστε, η Υπουργός Πολιτισμού φρόντισε συστηματικά εδώ και ένα μήνα να οργανώσει τη λήψη της συγκεκριμένης απόφασης. Με δελτία τύπου και αυτοδιαψεύσεις, με συνεντεύξεις στη συνέχεια σε πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικούς σταθμούς και τώρα με «αποκαλυπτικά δημοσιεύματα» από φίλους δημοσιογράφους, διαφημίζει το νέο της πολιτιστικό εγχείρημα: η Ακρόπολη θα γίνει γνωστή στα πέρατα του κόσμου χάρη στη φωτογράφιση του Dior. Και όλα αυτά χωρίς καν θεσμική ενημέρωση των πολιτών.

Η γνωμοδότηση του ΚΑΣ δεν μπορεί να νομιμοποιήσει εκ των υστέρων μία προειλημμένη πολιτική απόφαση από την υπουργό και τον πρωθυπουργό, ειδικά σε ότι αφορά την Ακρόπολη.

Σε χώρες που σέβονται τα αδιαπραγμάτευτα σύμβολά τους -και για τη χώρα μας είναι η Ακρόπολη- η όποια απόφαση έχει και πολιτικό χαρακτήρα.

Η Ακρόπολη είναι μη διαπραγματεύσιμη αξία από μόνη της και αυτό έπρεπε να είναι αυτονόητο για την πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟ. Για αυτή την αδιαπραγμάτευτη αξία που έχουμε την ιστορική τύχη να μας φιλοξενεί στη σκιά της, αναμένουμε τη θεσμική ενημέρωση από την κ. Μενδώνη.

Για αυτή την αδιαπραγμάτευτη αξία που θα ήταν σκόπιμο να μην ταυτίζεται με τραυματικές περιόδους της ελληνικής ιστορίας, όπως το 1951, έστω και μέσα από το φακό ενός οίκου μόδας όπως του Dior».

 


Μετάβαση στην Πηγή
Author:

Σχετικές αναρτήσεις

Ηλεία: Καταδίωξη κλεμμένου ΙΧ μέχρι την Αχαΐα – Συνελήφθη ο οδηγός

admin

Γ.Γεωργαντάς: «Ο αριθμός των ραντεβού πρώτης δόσης τριπλασιάστηκε την τελευταία εβδομάδα»

admin

Εσείς ξέρατε ότι ταξίδεψαν και άλλα ζώα στο διάστημα εκτός από τη Λάικα; (βίντεο)

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Αποχώρηση

Πολιτική Απορρήτου & Cookies
EnglishGermanGreek