Image default
ΕΛΛΑΔΑ

Ιερέας καταγγέλλει ότι έπαθε εγκεφαλικό μετά τον εμβολιασμό του: «Τα παιδιά μου δεν με αφήνουν να κάνω 2η δόση»

Ιδιαίτερα προβληματισμένος και τρομαγμένος είναι ένας ιερέας από την Κρήτη ο οποίος υπέστη ελαφρύ εγκεφαλικό μόλις λίγες ημέρες μετά τον εμβολιασμό του με το σκεύασμα της AstraZeneca. Ο Κρητικός ιερέας νοσηλεύτηκε στο ΠΑΓΝΗ απ’όπου πήρε εξιτήριο και πλέον υποβάλλεται σε φυσιοθεραπείες λόγω κινητικών προβλημάτων που του προκλήθηκαν στη δεξιά πλευρά του σώματός του. Ο ιερέας […]

Ιερέας καταγγέλλει ότι έπαθε εγκεφαλικό μετά τον εμβολιασμό του: «Τα παιδιά μου δεν με αφήνουν να κάνω 2η δόση»newsbreak


Μετάβαση στην Πηγή
Author: Ch-newsroom

Σχετικές αναρτήσεις

Αγρίνιο: Εκκενώθηκε οικισμός – Ζητούν να κηρυχθεί ο Δήμος σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης (video)

admin

Τραμ: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των συρμών σε ολόκληρο το δίκτυο

admin

Τι κι αν φυλάνε τα σύνορα; Απειλούνται με έξωση!

admin
EnglishGermanGreek