Image default
ΕΛΛΑΔΑ

myEFKAlive: Εξυπηρέτηση με βίντεοκληση για τους πολίτες και σε Θεσσαλία, Θράκη, Ανατολική Μακεδονία

myEFKAlive: Εξυπηρέτηση με βίντεοκληση για τους πολίτες και σε Θεσσαλία, Θράκη, Ανατολική Μακεδονία

Το myEFKAlive «επεκτείνεται» δίνοντας την δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω βίντεοκλήσης και σε άλλους πολίτες. Σύμφωνα με την ανακοίνωση των υπουργείων Εργασίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, πλέον θα μπορούν να εξυπηρετηθούν από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ, μέσω βιντεοκλήσης, και οι πολίτες από τη Θεσσαλία, τη Θράκη και την Ανατολική Μακεδονία. 

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, στο myEFKAlive εντάσσονται οι περιοχές:

– από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης: Καβάλα, Αλεξανδρούπολη (Α’ Τοπική Διεύθυνση Έβρου), Θάσος και Σαμοθράκη και

– από την Περιφέρεια Θεσσαλίας: Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος και η Β’ Τοπική Διεύθυνση Μαγνησίας.

Υπενθυμίζεται ότι το myEFKAlive αποτελεί προϊόν της συνεργασίας στελεχών του e-ΕΦΚΑ, του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία έχει αναπτύξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για άλλους φορείς και οργανισμούς του Δημοσίου. Τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο και επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την επικράτεια, με έμφαση στις απομακρυσμένες περιοχές. Μέσω της υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών, καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.

Οι ψηφιακές υπηρεσίες, που παρέχονται, μέσω της ανωτέρω πλατφόρμας και διευκολύνουν σημαντικά τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ ανέρχονται σε 16 και είναι οι ακόλουθες:

1. Επίδομα ασθενείας

2. Επίδομα μητρότητας

3. Ηλεκτρονική αίτηση εξόδων κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)

4. Βεβαίωση ασφάλισης (χρόνου ασφάλισης–προϋπηρεσία)

5. Αλλαγή στοιχείων μητρώου

6. Ασφαλιστική ικανότητα

7. Παραλαβή απόφασης ΚΕΠΑ

8. Απογραφή ασφαλισμένου

9. Έκδοση ευρωπαϊκής κάρτας ασφάλισης

10. Βεβαίωση απογραφής

11. Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης

12. Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης

13. Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς

14. Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς

15. Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)

16. Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση απογραφικού δελτίου αγροτών

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή και γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr) είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με τη χρήση των προσωπικών κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείνει το ραντεβού του την ημέρα και την ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ, προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

To άρθρο myEFKAlive: Εξυπηρέτηση με βίντεοκληση για τους πολίτες και σε Θεσσαλία, Θράκη, Ανατολική Μακεδονία δημοσιεύτηκε στο NewsIT .


Μετάβαση στην Πηγή
Author: NEWSITΒασω Δελημητρου

Σχετικές αναρτήσεις

Θεσσαλονίκη: Πορεία για τις αναστολές εργασίας και τους υποχρεωτικούς εμβολιασμούς

admin

Γαλάτσι: Έφοδος της αστυνομίας σε διαμέρισμα – Βρέθηκαν 21,5 κιλά ηρωίνης, τρεις συλλήψεις

admin

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στις εθνικές οδούς Αθηνών- Κορίνθου και Αθηνών- Λαμίας

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Αποχώρηση

Πολιτική Απορρήτου & Cookies
EnglishGermanGreek