Site icon ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247 – EIDISIS 247

Δήμος Αθηναίων και ΕΟΤ ενώνουν δυνάμεις για την Αθήνα

Με στόχο την τουριστική προβολή της μητροπολιτικής και ευρύτερης περιοχής της Αθήνας και την ανάδειξή της σε διεθνή ανταγωνιστικό προορισμό, ο δήμος Αθηναίων, μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ), κι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) υπέγραψαν τριετές μνημόνιο συνεργασίας, ενώνοντας με αυτόν τον τρόπο δυνάμεις προς όφελος της Αθήνας.


Μετάβαση στην Πηγή ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Author: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Exit mobile version