ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Εισβολή αναρχικών στο υπουργείο Περιβάλλοντος

Στο υπουργείο Περιβάλλοντος εισέβαλαν νωρίτερα άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, πρόκειται για πέντε με έξι άτομα, τα οποία τοποθέτησαν πανό, το οποίο έγραφε «Κράτος εμπρηστής», πέταξαν εκατοντάδες τρικάκια στη Μεσογείων.


Μετάβαση στην Πηγή
Author: PRONEWS

Update cookies preferences