Δύο μήνες συμπληρώνονται από την έκρηξη του ηφαιστείου στη La Palma της Ισπανίας. Το ηφαίστειο αυτό παρακολουθεί τα τελευταία 21 χρόνια, ένας Έλληνας ηφαιστειολόγος. Ο μοναδικός Έλληνας που εργάζεται στο Γεωγραφικό Ινστιτούτο της Ισπανίας, μίλησε στην εκπομπή “Όμικρον 3“, της ΕΡΤ3. Επιμ. Ευτ. Κωνσταντινίδου
www.ertnews.gr
Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΒασίλης Καραμπάσης