ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Έρευνα του ΙΝΚΑ: Η ακρίβεια έχει αλλάξει τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών – Τι κόψαμε «μαχαίρι»

Έρευνα του ΙΝΚΑ: Η ακρίβεια έχει αλλάξει τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών - Τι κόψαμε «μαχαίρι»

Έξοδοι και ψυχαγωγία είναι τα πρώτα που κόπηκαν από τους καταναλωτές εξαιτίας της ακρίβειας. Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει η έρευνα του …


Μετάβαση στην Πηγή
Author: FLASH.GR

Πως σας φάνηκε το αρθρο?

ΑΠΙΘΑΝΟ
0
ΚΑΛΟ
0
ΜΕ ΑΡΕΣΕ
0
ΟΚ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ
0
ΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
0

You may also like

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *