Site icon ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247 – EIDISIS 247

Η ανάδειξη του γεωπάρκου Γρεβενών – Κοζάνης

Η Σοφία Ζαχαράκη και ο ομόλογός της Γιώργος Αμυράς, παρέδωσαν στο φορέα διαχείρισης του γεωπάρκου Γρεβενών – Κοζάνης, το μνημόνιο συνεργασίας για την ανάληψη της προστασίας και της οικονομικής του στήριξης από το Υπ. Περιβάλλοντος. Είναι το έκτο παγκόσμιο γεωπάρκο που αναγνωρίζεται από την UNESCO στη χώρα μας.

Ρεπορτάζ Μ. Νασιάδης

www.ertnews.gr


Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΒασίλης Καραμπάσης

Exit mobile version