ΒΙΝΤΕΟ

Η Θεσσαλονίκη και πάλι “Home Port”

Μετά από 15 χρόνια, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε έναρξη και τερματισμός κρουαζιέρας. Η οχταήμερη κρουαζιέρα θα πραγματοποιείται κάθε Δευτέρα με αναχώρηση από το Λαύριο Αττικής ενώ από Θεσσαλονίκη θα αναχωρεί κάθε Τρίτη στις 18.00.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΛΓΑ ΔΑΔΙΝΗ 

 

www.ertnews.gr


Μετάβαση στην Πηγή
Author: ERTNEWSΒασίλης Καραμπάσης

Update cookies preferences